Kirjoittajat

Kolme kovaa

henkilobrandi-jarkko-kurvinen

Jarkko Kurvinen

Jarkko Kurvinen on markkinointipäällikkö palveluna, tietokirjailija sekä modernin markkinoinnin ja myynnin sanansaattaja. Hän kannustaa asiantuntijoita ja yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella.
henkilobrandi-tom-laine

Tom Laine

Tom Laine on Suomen johtava somerekrytointi- ja employer branding -kouluttaja sekä LinkedIn-asiantuntija. Tom puhuu ja kirjoittaa paljon henkilöbrändäys- ja social selling -aiheista, usein erityisesti LinkedIn-kulmalla.
henkilobrandi-ville-tolvanen

Ville Tolvanen

Ville Tolvanen on mainetutkimuksen Suomen näkemyksellisin markkinoinnin asiantuntija (M&M), Tivi top100 IT-vaikuttaja ja Procomin selvityksen mainituin henkilöbrändi somessa (2016).